Despre mine

Fotografia mea
Salut,numele meu este Para Alexandru, am aproape 18 ani si sunt elev. Sunt nou intr-ale blogging-ului, pe care il vad ca pe o sursa de informare si imbunatatire a starii materiale.

sâmbătă, 22 martie 2008

Premiile Muzicale Radio Romania Actualitati

Chiar daca e la abia a 6-a editie Gala premiilor muzicale radio romania actualitati este considerat de catre mass-media un eveniment consacrat. Pare interesant dar eu nu am auzit de el pana acum. Daca tot am aflat si am urmarit aceasta gala iata si premiile acordate:
Cel mai bun debut discografic - Trupa Veche
Cel mai bun artist pop-dance - DJ Project
Cel mai bun cantec pop-dance - "2 anotimpuri", compozitor Gabriel Huiban, interpret DJ Project
Cel mai bun album pop-dance - "Hello", Alexandra Ungureanu si Crush
Cel mai bun cantec pop - "Dragostea ramane", Andra
Cel mai bun album pop - "Impreuna", Stefan Banica Jr.
Cel mai bun compozitor - Marius Moga
Cea mai buna interpreta - Loredana
Cel mai bun interpret - Stefan Banica Jr.
Cel mai bun artist latino-Mandinga
Cel mai bun artist folk - Zoia Alecu
Cel mai bun cantec folk - "Vino-aici", Zoia Alecu
Cel mai bun album folk - "Balade speciale", Stefan Hrusca
Cel mai bun grup pop-rock - Proconsul
Cel mai bun album pop-rock - "Romantica", Taxi
Cel mai bun cantec pop-rock - "Pentru tine", Proconsul
Artistul anului - Loredana

Niciun comentariu: